דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מועדון בת מצווה: כך תחשבו בראש צעיר 

מאת    [ 02/05/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 2168 פעמים ]

הרבה פעמים, אנחנו ההורים שמארגנים אירוע של מועדון לבת מצווה שוכחים עבור מי אנחנו מארגנים את החגיגה. לפעמים הבת שלנו גם לא תזכיר לנו, במיוחד אם היא קצת מופנמת ונחבאת אל הכלים, והיא תיתן לכם לנהל את תכנון החגיגה של מועדון לבת מצווה, גם אם היא רואה במו עיניה כיצד אתם מחריבים אותה.

במיוחד בשבילכם ריכזנו כמה טיפים שיעזרו לכם לחשוב בראש צעיר יותר, ולתכנן מסיבת מועדון לבת מצווה "לפנים" עבור מי שהיא באמת מיועדת לו: הילדה שלכם והחברים שלה לכיתה.

הכניסה היא הדבר החשוב ביותר : גם אם הקטנה שלכם לא מספרת לכם, הרי שבתוך ליבה היא חולמת על הרגע הדרמטי שבו היא תיכנס אל מועדון לבת מצווה, וכולם יעצרו את נשימתה ויראו אותה, ליום אחד בלבד, כפי שלעולם לא ראו אותה.
כולנו יודעים שבדרך כלל, בכל כיתה יש מלכה אחת או שתיים, וכל שאר הבנות נדחקות הצידה. אז הנה הזדמנות שמספק לה מועדון לבת מצווה, לדפוק הופעה שאף אחד לא ישכח. תהיו בטוחים גם שיש מישהו אחד בין כל הבנים שמוצא חן בעיניה, וזו ההזדמנות שלה להראות לו כמה היא יפה וזוהרת (אם הוא היה אדיש מידי בשביל לקלוט עד עכשיו).
זוהי הסיבה שכל מועדון לבת מצווה שמכבד עצמו פורש שטיח אדום בקבלת הפנים, שמזכיר לנו את טקסי האוסקר הנוצצים. רק שכאן, תהיה לנו כוכבת אחת בלבד, ולא עשרות מהן.

מצגת האימים: אולי בשבילכם ההורים זה לגיטימי "להשחיל" בסתר למצגת הפאוור-פוינט (שתוצג על מסכי הענק של מועדון לבת מצווה), איזו תמונה ישנה של הילדה, בזמן שקילחתם אותה בגיל שנה וחצי. בשבילה זו קטסטרופה. אל תעשו לה פדיחות, זה לא חמוד, זה לא מתוק, זה סתם מביך.

לא לוותר על בוק: מועדון לבת מצווה זה לא הכול, רגע לפני שהבת שלכם נהיית אישה בוגרת ומשילה מעליה את התום של הילדות, שלחו את הקטנה ליום צילומים מקצועי. את הצילומים האלה היא תוכל לפרסם על גבי מסכי הענק של מועדון לבת מצווה, ויום אחר כך לפרסם אותם בפייסבוק. חשוב לקחת צלם מקצועי שבאמת מוצא חן בעיניה ושיש לה כימייה איתו. אם זה מישהו שמצחיק אותה וגורם לה להרגיש בנוח – מה טוב. זכרו, צילומים בטבע גם יצאו הרבה יותר יפים מצילומים בתאורה מלאכותית בתוך סטודיו.

בר של גדולים: בתור אנשים מבוגרים, כבר מיציתם את כל הנושא של בארים ופאבים, ואתם מוצאים שלא כל כך נוח אנטומית לשבת על כסאות בר יותר מחמש דקות. אבל בשביל הקטנים מדובר פה בהזדמנות להרגיש כמו גדולים, לשבת על הכיסא הבר של מועדון לבת מצווה בגוו זקוף, להישיר מבט על הברמן ולהגיד בקוליות: "תביא לי מיץ ענבים. נקי. בלי קרח". 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב